utmaning

blev utmanad av madde så då är det väl bara att anta!

jag ska alltså berätta 5 saker om mig själv som ni inte redan visste:
1. jag är sämst på att säga ifrån utan är hellre tyst och blir arg efteråt istället
2. älskar människor med snygga och stora tatueringar (coolt!)
3. jag tillhör 97,5%-gruppen (påbörjar alltid saker men har svårt för att göra klart till 100%, tröttnar lätt)
4. har världens sämsta hunger-humör, kan typ döda någon
5. jag har inget minne, är fruktansvärt glömsk och förvirrad, haha!

nu utmanar jag:

sandra
sandra källbjer
gisela gisela aronsson

Kommentarer
Postat av: Sandra

oooh du älskar mig alltså :D ja har ju stora tatueringar :D haha

2011-03-08 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0