trött kille

ja, jag kunde som inte hålla honom vaken längre när han höll på att somna sittandes! blev en tidig kväll för alexander men jag förstår honom. jag är också sjukt trött! stan och allt folk suger energi så att det smäller om det! herregud vad mycket idioter det finns. nu syftar jag inte på någon speciell eller någon speciell händelse, bara folk i allmänhet liksom. haha, ensamvarg? nejdå! jag gillar bara när folk tänker lite mer som jag.

gick ner på stan idag på jakt efter nya kläder till alexander! han växer ju så fort och så är han lång så det som passar runt magen passar inte på längden, osv. hade dåligt med långärmade bodys och pyjamas med dragkedja. i love dragkedja. hittade tillslut vad jag sökte så vi kunde gå hem igen. (hittade en JÄTTEFIN one-piece dress till alexander i grönt. sjukt cool!)

erik är i obbola och fixar med trappräcke åt hans föräldrar och ja, lillen sussar så jag är solo. funderar på en tidig kväll jag med då det lär bli en tidig morgon.




Kommentarer
Postat av: Madde

du ha en award på min blogg

2011-03-07 @ 15:57:10
URL: http://www.fjuff.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0