big day

kl 12.00 idag så kan man börja söka till universitetet. ooooh, har väntat och väntat! det känns verkligen jättekul. förhoppningsvis så tar jag mig in och kan börja i höst. det riktigt kliar i fingrarna nu.

vanligtvis så brukar jag sussa tillsammans med pyret den här tiden men idag så bestämde jag mig för att bryta den trenden. han sover ju som så bra på nätterna nu så jag behöver ju egentligen inte sova på dagen längre för att orka.

vaknade imorse av att det var helt sinnessjukt kallt i sovrummet. sedan sa erik att tempen visade -14! ÄR DET ETT SKÄMT ELLER? det var ju nyss vår, hallå? solen skiner ju och himlen är blå, varför ska man behöva bli lurad? bläää... måste börja titta på en ny dator också. min har ju som sagt gjort sitt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Halloj!

Vad ska du söka då?

/Ulrika

2011-03-15 @ 09:59:47
Postat av: malin

vad kul, vad ska du söka för något?:) hur gammal är lillekillen nu? vi har just fått noel att börja äta och hans är väl mycket älre:)

2011-03-21 @ 15:19:26
URL: http://nyasmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0