7 månader

ja, idag har vi haft vår lilla gåva i sju månader. det går extremt snabbt och precis idag så lärde sig alexander att vinka. så himla gulligt att jag dör! tänk vad underbart att få vara mamma, han ger mig så mycket lycka. grattis på sjumånadersdagen lilla hjärtat.

gjorde BOEL-test idag på BVC, plus lite andra grejer och sköterskan sa att han var som hämtad ur en bok, ett praktbarn alltså. stoltmamma.se! sedan fick vi veta att han nu väger 9kg prick och är 74 cm lång. följer sin kruva perfekt och är välmående.

på lördag ska vi på ettårskalas, en liten prinsessa har blivit stor och jag förstår inte? det var ju typ igår jag hämtade hem familjen källbjer/kanon från BB. söta lilla tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0