nostalgi

alltid när jag sitter själv hemma så slutar det med att jag lyssnar på musik. min musik. all musik som erik bara fräser åt. typ håkan hellström, BD, osv. håkan hellström i hjärtat för alltid alltid alltid. fan vad han är bra! tänker alltid tillbaka på gamla tider, blir glad, blir ledsen. varenda låt har så mycket minnen och känslor och ja, massor av allt.

"johnny(jw) du å jag borde starta upp ett band
och låta det explodera i skyn.
det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu."

"känn ingen sorg för mig göteborg.."

"sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig va med om det!
och be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde."

"anna hade en vän med en bil och vi åkte långt booooooort
och vi kanske till och med lämna sverige."

"om jag var 10 år yngre, skulle jag inte behöva dig längre"

"you lose your hunger and you lose your way
you get confused and then you fade away"

man vill bara skrika när man hör dessa, oj oj oj. fan vad bra alltså! sorgligt att jag inte lyssnar på mer musik nu för tiden. förut somnade jag alltid till musik, hatade tystnad. eller så somnade jag till julias knapprande på macen. varje tid i livet har sin charm. nu somnar jag till alexanders små grymtande i sömnen. det är fint det med! livet är allt bra underbart va?

Kommentarer
Postat av: julia

Väldigt sant detdär med charmen! :) Såg att du försökt nå mig idag, hade mobilen på flygplansläge (väldigt charmig sak att ha) så det var därför du aldrig kom fram. vad hade du på hjärtat? :)

2011-01-08 @ 03:01:51
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0