hej igen

nej jag har inte gått under jord! det har bara varit lite hektiskt nu en tid. eller väldigt mycket hektiskt faktiskt. alexander ska döpas på lördag och herregud vad mycket man måste tänka på. eller, egentligen inte. men mitt huvud snurrar nog som det är. var nere på stan idag och letade out-fit till dopet. kom verkligen dit i tid (kl 10.00), hängde typ på låsen. men lik förbannat så fick jag knalla runt i 4h innan jag fann det jag sökte. tänkte typ att 1h skulle räcka. but no no. och jag som inte ens gillar att gå på stan, egentligen.

men nu är det klart iaf.

köpte även blåa band till alex dopklänning. han kommer ju att ha min som jag hade när jag döptes och det är ju rosa band till den så jag tänkte att det kanske var snällt att byta.

det blir 70 stycken gäster på alex dop och bara det gör ju att man blir nervös. hann bli stressad över inbjudningskorten också som aldrig ville komma men fick iväg dom tillslut.

på torsdag så måste jag dra ytterligare en veva och köpa typ läsk, m.m. måste även besikta bilen innan det blir körförbud.

erik har opererat sig så han är lite handikappad for the moment. har två att sköta om här hemma nu men det är mysigt att få vara allt tre. han har opererat handleden så det är inget allvarligare än så.

vad har jag mer att berätta? hm. imorgon så ska jag tvätta och så kommer vivve hit. SÅ HIMLA SKOJ! ikväll så sitter jag och hanen klistrade framför handbollen. HEJA SVERIGE!


Kommentarer
Postat av: gisela

längtar verkligen till lördag! :)

2011-01-18 @ 20:33:49
Postat av: Kim

jag med!!! :)

2011-01-19 @ 11:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0