främmande

varför säger man att man ska få "främmande"? jag menar, man känner väl ofta sitt besök och då är det väl inte så främmande längre, eller? ironiskt. händer inte speciellt jätteofta att det trillar in någon okänd och FRÄMMANDE människa här.

how ever

bästa matilda och mikko kom upp dagen innan nyår och stannade till på söndag. igår så kom dom tillbaka igen efter en visit i örträsk och stannar till imorgon. tyvärr så måste dom åka då. fan, jag gillar ju att ha min matilda nära. och våra hanar verkar trivas bra ihop också så det känns surt. ibland är stockholm alldeles för långt borta. samma sak gäller foppa och vivve som också stuckit back to sthlm. KOM TILLBAKA!

ps, jag kan vara jättesnäll om ni gör det



Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag kommer på tisdag, då är jag din i några dagar igen <3

2011-01-13 @ 13:03:35
URL: http://matildainemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0