städa och feja!

har lust att typ riva ut hela jävla lägenheten och bara slänga varenda liten penyl. MEN, det går ju icket. istället så har jag torkat av alla skåpar i köket och erik har rensat fläkten på toaletten. är så less på att vi inte får plats ens på nästan 90 kvadrat. VI BORDE FÅ PLATS! det är så dåligt med förvaring i lägenheten...

MER garderober tack
MINDRE grejer tack

alexander klev i alla fall upp kl sju idag så jag känner mig utvilad! han har ju fått för sig att somna tidigt och vakna tidigt. men nu får det bli ett slut på det. ingen människa stiger väl upp kvar över fem!

nä, ska fortsätta med städningen. måste försöka omplacera allt här hemma till något bättre. ska riva ut min garderob också och slänge ALLT som jag inte använder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0