söndag

kvart över 6 så ville alexander absolut göra morgon. hurra tänkte jag som var helt överkörd sedan gårdagens IKEA resa. men som sagt, det gäller bara att ta sig upp. lillen gjorde ju natt klockan halv 6 igårkväll så inte så konstigt att det blev en tidig morgon.

IKEA resan gick galant! hade så kul men herregud vad vi fick kämpa för att få in allt i bilen, haha. två brudar och en miljard möbler och grejer. men det gick ju som smort, tur att både jag och sandra är effektiva.

nu har erik åkt till sina föräldrar för att sätta upp trappräcke så jag och alex är solo. funderar på vad vi ska hitta på? vill egentligen få ordning här hemma men har inget system för detta än. HUR SKA JAG GÖRA? det är ju grejer över jävla allt. sliter av mig håret snart, så less är jag på grejer.


Kommentarer
Postat av: lidna

jag är ledig ganska mycket veckan efter denna vecka som kommer, då kan jag komma o hjälpa dig o hiva undan o rensa saker ; )

2011-02-27 @ 16:30:55
Postat av: Sandra

haha grejer över allt har vi med, leksaker, papper, grejer och åter grejer. bara vänja dig i familje livet. Går icket att ha de städat LÅNGA perioder med ungar har ja märkt :P hahaa

2011-02-27 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0