min trogne betjänt!

ja, han har faktiskt börjat ge vika nu efter snart 5 år tillsammans... och vi som har haft det så bra! han laddar inte batteriet, han känner inte av USB-ingångarna och (peppar peppar) snart så har han väl gjort sitt. tror jag måste lämna in honom för en check. vill ju behålla honom ett tag till i alla fall. 

ja, det är min kära MacBook som jag talar om

lät alexander kladda på som han ville med gröten idag vilket gav bra resultat! det mesta kom väl på händer, kropp och inredning men lite fick han nog i sig. han såg inte alls lika skeptisk ut i alla fall. sedan testade vi spagetti och köttfärssås till middag vilket också gick an. det tar sig sa mordbrännar'n! han fick även lite päronpuré och även den gick ner då hans mormor först låtsades äta, blev han sugen. han tror nog att det vi äter är lite bättre än vad han får.

han är så söt vår lille prins! tänk vilken kärlek man har till sitt barn. OJ OJ OJ! det finns inget jag inte skulle göra för den lilla människan. mitt allt


Kommentarer
Postat av: lidna

bästa alexander:)

2011-02-24 @ 21:05:01
Postat av: Jonna

Min MacBook börjar också ge upp :( Fick för sej att "äta upp" en cd-skiva och nu funkar inte de inbygda högtalarna heller.. Men inte kan vi skrota dem, de har ju varit med oss så länge!

2011-02-25 @ 10:29:35
Postat av: Kim

nä, det skulle vara mycket vemodigt att behöva lämna ifrån sig älskade macen! usch :(

2011-02-25 @ 15:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0