lite besviken

ja, idag så var det ju medlemsdag på USM och detta innebar att man fick sig en gratis nack och rygg -massage i 20 minuter så jag och madde knallade dit, tränade en stund och inväntade att klockan skulle bli "dags-att-boka-massage" men då hade dom första tiden 10 över 6 och vi var ju där kl 4 så det skulle ju bli lite smådrygt att vänta 2 fucking timmar... det gick inte ens ett bra pass heller, som inte redan var fullbokat, så bittra gick vi hemåt igen!

men det var i alla fall kul att få umgås lite med min sköna böna

annars så har jag varit bara duktig idag! städat, röjt undan och burit ner i förrådet. jag och alex tog oss även en liten promenix i solen. KAN KYLAN GE SIG ELLER? skulle ju vara kul att kunna vara ute en längre stund for once! har kommit fram till att alex är ett sådant där barn som måste vara ute en stund/dag för att behålla lugnet.

erik började jobba idag också efter sjukskrivningen så det har varit lite ensamt. är ju van att ha någon att surra med på dagarna. men jag har också kommit fram till att jag blir mer effektiv då han är borta just för att jag inte har någon att surra med. rutinerna blir bättre också med middag och allt.

nä, nu ska jag se klart sofias änglar och sedan blir det nog bigbrother om ögonen håller sig öppna tills dess. tur att det går repris dagen efter om man skulle råka somna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0