hej hej hallå

en kort summering av senaste tiden:

alexander har varit på BVC och fått sitt 6-månaders-vaccin + kontroll! allt gick galant och han gick igenom UA. han väger nu 8kg ganska precis och är 72,5cm lång. vår stora, underbara och duktiga kille. den 28 februari så är han precis 6 månader. (var tog tiden vägen?)

alexander äter numera inte gröt längre (eller snarare inget som äts med sked), detta sedan vår magsjukeomgång. jag tror att han tror att det var av fast mat han blev dålig så nu vägrar han i sten. hoppas detta vänder snart.

alexander springer verkligen omkring i sin gåstol. han bemästrar den som en kung and he loves the freedom. han sitter hyfsat bra och han är superdupermegarörlig. kastar sig hit och dit och tjuvar allt i sin väg. han vill gärna kunna krypa också men det går inte riktigt. han skrattar mest hela tiden och har inte en dålig dag!

så, nog om vårt charmtroll

jag har umgåtts med vänner och familj i omgångar. vi har varit runt på det mesta, beställt en ny soffa, funderat på flytt men ångrat oss, varit ute på krogen, städat hemmet ett flertal gånger, osv. osv. osv.

på lördag så drar jag och sandra iväg på IKEA men jag är ledsen, jag tar inga beställningar så släpp den idén genast. ska bli kul med en brudresa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0