ännu en fredag!

blev nästan lite chockad igår då jag skulle boka pass på USM och inser att det är fredag idag. var tog veckan vägen liksom? alexander valde att vakna 20 över 6 imorse, hurra hurra. men kanske inte jättekonstigt eftersom att han var dötrött igår och somnade 10 i 6. nu springar han i alla fall runt i sin gåstol fram och tillbaka över vardagsrumsgolvet och jag ser ingen brist på energi. han har blivit enormt duktig på att bemästra den!

kallt som f-n idag också! VARFÖR? vad hände med vårkänslan man fick för någon dag sedan då solen tittade fram och det nästan var plusgrader. KAN VINTERN VARA ÖVER SNART ELLER?

igår kom jw förbi och vi åt pizza till lunch. efter pizza och surr så insisterade kärleken på att vi skulle se sverigematchen i hockey men det var inte jättetråkigt eftersom att jag fick mig en halvtimmas massage. tack och bock älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0