snart min månad

sista september idag, jisses vad tiden går! tyckte att det var typ 3-4 dagar sedan alexander kom till världen. snart är han 5 veckor. nu tycker jag att vi saktar ner lite.

han är inte dum min lilla grabb! när erik far på jobbet så brukar alexander få komma till dubbelsängen och mysa. han har legat och bökat och låtit som att det var hungersnöd så när jag då väl kliver upp i kylan och gör i ordning mat så SOVER han när jag kommer tillbaka till sängen. snacka om att vilja ha hela dubbelsängen för sig själv, haha! han är världens mysigaste :)

idag ska vi ner på stan igen och kolla efter ett tyg att göra gardin av i alexanders blivande rum. måste även kolla efter lite annat. det verkar tillexempel vara omöjligt att få sig en enkel svart långkofta utan fickor på sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0