mår som en prins

dagarna bara rinner iväg! innan lillhjärtat kom så stod tiden stilla, nu går det alldeles fööööör fort! redan 16 dagar, hur gick det till? han mår i alla fall som en prins! äter, sover, äter.. och när han väl har sina vakna stunder så ligger han och tittar och tittar med sina vackra ögon. JAG ÄR SÅ KÄR! tänk att han blev så perfekt, vackra vackra barn.

det går inte med ord att beskriva kärleken



idag så har vi varit på intersport och handlat löparskor till mig samt ett vindställ! erik tyckte att jag behövde lite snyggare outfit när jag är ute och spatserar. mina gråa mjukisbyxor dög inte riktigt, haha can't see why? efteråt blev det en snabbis ner på stan och handa M.I.G 4 så nu ska vi snart över till mamma och spela en omgång och äta middag.




Kommentarer
Postat av: malinns

Grattis till prinsen Kim.



Gillar Barbapappaoutfiten den är riktigt, riktigt fin.

2010-09-13 @ 17:49:26
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh, han är så söt :)

2010-09-14 @ 00:35:07
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Ida

Åååhh vad underbar! Det var sannerligen en fin liten bäbis. =) Nu känns det som en evighet kvar för min del!

2010-09-14 @ 08:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0