jag hinner fan inte

jag har totalt tappat fattningen nu när alexander kräver min uppmärksamhet 24/7! glömmer kylskåpet öppet flera gånger per dag. glömmer bort att äta. glömmer att gå på toa, viktiga grejer, att ringa upp folk som ringt, osv. jag har blivit senil och jag skojar inte! det är nästan på gränsen till skrämmande, haha! tur nog så har jag FULL koll på alexander, vad han gör.. är.. behöver.. vill..



det tar nog ett tag att få in rutinerna, fast jag tycker att det går rätt bra ändå, bortsett från min glömska. han är så snäll och lättsam. älskar min lilla prins obeskrivligt mycket och njuter av varje liten stund i hans sällskap! han har förresten börjat le åt oss nu. inte fullt ut men han lär sig! :) det är underbart varje gång han försöker.



idag så gick vi en timmas promenad i solen sedan hemåt och då kom det besök! vikt in tvätt, bakat brownies, städat undan lite. skött och gosat med min lilla kille. snart ska vi iväg på surströmmingsmiddag och efter det så måste jag lämna lite försäkringskasse-papper till arbetsgivaren. är sjukt jävla less på försäkringskassan för övrigt. ligger typ högst upp på min hata-lista.




Kommentarer
Postat av: Hanna

små barn som ler har ont i magen? :)

2010-09-22 @ 23:57:22
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej hanna de behöver inte vara så. Som mamma lär man se skillnad på när dom ler för magens skulle eller när de bryter ut ett leende, två helt olika blir det.

2010-09-23 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0