jacuzzi

ja, ikväll så passade vi på att bada jacuzzi hemma hos eriks föräldrar medan som är utomlands! underbart skönt var det och även alexander fick sig ett litet dopp. han tyckte att det var hur coolt som helst. han gillar verkligen att bada och det är bra -för det gör jag med.

vid ett-tiden så drog jag, mamma och alex ner på stan. gick in på telia och kollade telefoner, beställde en iphone 4! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! har velat ha en iphone typ hela mitt liv. nä, men så länge de funnits. har jag tur så får jag den redan nästa vecka. fan att man måste vänta så länge.

råkade även köpa lite kläder med mig hem


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var så kul att ses :)

2010-09-29 @ 04:03:59
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0