duktig kille!

alexander sover alltid i sin egen säng på nätterna. dels för att jag är orolig för att göra illa honom om han sover i vår säng, men även för att han ska lära sig att vara trygg i sin egen säng och kunna somna själv. barn blir ju inte mindre och mindre krävande ju mer tiden går så lika bra att börja vänja i tid. på mornarna däremot så får han mer än gärna komma till vår säng. det är ju så underbart mysigt att ha honom där! han är så duktig vår lille kille. han protesterar aldrig utan somnar lugnt för sig själv. tänk att vi fick en så snäll liten gosse :)

ikväll så har vi varit och hälsat på nyman och evve! kollat på deras nya tillskott i familjen. otroligt söt liten tjej blev det! på dagen drog vi en tur på stan. hittade lite kläder och erik kirrade en ny mobil.



Kommentarer
Postat av: Julia

men när har ni tid för jullan då :( var på hippo när du skickade ringde så kunde inte svara, och när jag kom hem vråldäckade jag. Synd att det inte var igår för då var jag bara hemma doing nothing, men läste att det var full rulle. NÄR ÄRE JULIATID DÅ???? hoppas snart Typ på söndag? Kan ni söndag?

2010-09-25 @ 00:32:58
URL: http://ssuit.wordpress.com
Postat av: Sandra

ja vi kör ju också att hon får sova i sin säng fram till morgonen. fast nu sover hon i stort sett hela nätterna. hon somnar i vär säng sen så matar ja henne då ja lägger mig och lägger henne i sin säng. Sen sover hon där till ca. 6 på morgonen :D skönt att hon börjar bli större nu och sover längre uitan att vakna :D UPPSKATTAS :D puss från mig och Céline :D

2010-09-25 @ 08:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0