då kör vi

det finns ju några som verkar vilja läsa så då fortsätter vi helt enkelt, va kul! fick lite ny energi nu faktiskt. är egentligen hur trött som helst just nu, fast ska snart ut och gå. man brukar ju som piggna till efter en promenad!

har städat och röjt undan här hemma men det spelar fan ingen roll hur mycket jag städar för det finns så sjukt mycket grejer ÖVERALLT! vart kommer allt ifrån? vi måste ha större lägenhet! en 3,5:a med två förråd räcker snart inte, haha.

tagit kort idag också så snart kanske vår lilla familj också får vara med i VK. för allra första gången! säger till när det blir av så att ni kan ta er en titt. hihi. alexander sussar sött här bredvid och erik spelar spel på sin dator.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Lova att du säger till när ni är i tidningen! Nu när jag inte bor hemma längre läser jag inte vk dagligen (lusläste baby-sidan förra året :))

2010-09-26 @ 18:53:35
Postat av: Ulrika

Fiiiiin body! Min favorit...både elias och emil har haft den MYCKET!

2010-09-26 @ 22:15:28
Postat av: Sandra

Åååh ja saknar tiden då Céline ville ligga sådär :P nu är hon för sprallig för de :P haha

2010-09-26 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0