helgslut!

WOW
även denna helg försvann utan att vi ens märkte det
inte ovanligt these days

alexander är mer än 9 veckor och jag har inte ens märkt det heller
TIDEN GÅR LITE FÖR SNABBT NU

alex update ...
längd: 61 cm
vikt: 5780 g

hur som haver, det är vinter och jag måste snart plocka fram julpynt och köpa klappar! förstod först inte vad affärerna höll på med när dom ba: "aa, nu tar vi fram julen" men sedan insåg jag att det november typ imorgon och då är det 4 veckor till första advent, typ. och ja, då ska det ju fram. fan vad creepy.

men i år är det faktiskt mysigt med jul eftersom att vi har en liten i hemmet!

igår så mös jag och erik framför en skräckis, delade på en flarra vitt och lite annat gott. ingen kom och knackade bus eller godis, STOR besvikelse. JAG HADE JU GODIS! idag så har jag varit på USM och kört core. imorgon är det måndag. söndag är alltid söndag.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: sandra

han väger inte mycket för att va så lång :P 1,5kg haha :D sötis skrv du fel? pussen :D

2010-11-01 @ 00:29:03
Postat av: kim

haha oj oj oj :D

2010-11-01 @ 13:44:42
Postat av: Anonym

haha nu väger han lite mer :D han är ju en lång och stor kille som céine :D vilket par :D

2010-11-01 @ 15:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0