sorry

jag vet att jag inte har uppdaterat nu och att jag inte följt "dag 1.. dag 2.."
men det kommer, imorgon! jag ska skriva trippla inlägg då, lovar och svär!

det har varit så mycket med renovering och annat både igår och idag men imorgon ska det nog vara lugna puckar!

tänkte tipsa er om en sida som är HUR BRA SOM HELST! campadre heter sidan och har kampanjer varje dag på märkesgrejer till sjukt låga priser! snart är det kampanj på brio leksaker, puma och everest, DET NI! man kan ju fynda julklappar om inte annat. det är typ halv priset på alla märkesgrejer och inget lureri!

gå in på länken nedan och gör en användare så kan ni också ta del av alla kampanjer
http://campadre.se/tipsa/633728


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0