muskelbränna

kom hem från USM för ett tag sedan. step up var sjukt nice men fan vad musklerna fick jobba, wow! ska definitivt fortsätta med detta pass, abso-fucking-lutley! på onsdag blir det core igen, också nice. magmusklerna värker nu, BRA!

alexander har som vanligt varit mammas solsken idag. jag har städat och rensat ur köksskåpar och skafferi. organiserat och slängt lite. tar som ett rum i taget. först var det alexanders blivande rum (som vi använt som "extra förråd" tidigare) sedan toaletten och idag köket. imorgon ska jag nog ge mig på sovrummet och garderoben. älskar när det är ordning och reda.

annars så har jag vunnit en baby-mobil på tradera som man sätter ovanför spjälsängen. helt ny och oanvänd! nypris är 699:- och jag fick det för 275:-. det är en sådan där high-tech som spelar melodier och lyser i taket med en fjärrkontroll, t.o.m. hihi hoppas min lilla bebis gillar den.









bilder från förra helgen


Kommentarer
Postat av: Liza

Bild på mobilen!!! :)

2010-11-01 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0