kyligt

jag och alex tog långpromenad med linda på förmiddagen och jag passade då på att vädra hemma medan vi var borta. det jag inte tog med i planen var ju att vi skulle vara borta en stund vilket resulterade i ett svingt kallt hem .. brr!

nu är det tjockpannkaka på G i ugnen. den verkar bara vilja stiga upp på kanterna än så länge? så vi får väl se hur den blir. första gången jag gör egen tjockpannkaka, är som ingen pannkaksfantast... men jag lever ju tsm med en så jag får offra mig ibland.

SKOJA BARA! nu stiger den i mitten också, haha. håller både mina och alex tummar och tår!

till min stora lycka så har marabou kommit med en NY VIT CHOKLAD! winter edition typ. fan vad nice, måste genast prova! linda såg den ju idag när vi var på ICA men sa inget förrän vi kom hem. SUCK!



Kommentarer
Postat av: linda

hahah:)

2010-11-02 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0