jävla tattare

sitter och retar upp mig på dumjävlarna i "arga snickaren"!!! vad fan gick snett alltså när man väljer ett par KRÄLDJUR framför familj? herregud! och han fattar det inte ens själv... det är skrämmande att sådana människor ens FÅR hjälp och GRATIS för den delen. SKÄMMES TAMMEFAN!

haha, såja nu har jag avreagerat mig

varit sjuk i två dagar nu så har haft upphåll med träningen men ikväll så blev det lite springning på bandet och sedan ett pass core. it was good to be back! gjorde lasagne till middag, uuuutsökt. lillkillen sussar och jag har typ fått svaga aningar om att det börjar irritera i tandköttet på honom, han visar som tecken på det. vi får se! det står att dom kan komma allt mellan 3-12 månader. han är inte ledsen eller grinig utan det verkar klia lite för honom?

nä, tillbaka till helvetesprogrammet


Kommentarer
Postat av: Liza

vet du om att det är lika "olagligt" att säga jävla tattare som att säga jävla turk eller neger... :)

2010-11-27 @ 14:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0