he he

igår så frågade jag erik om han hade ork att renovera hallen
han sa ja
idag så frågade jag hyresvärden om det var OK
hon sa ja

så nu har jag varit iväg på färg och tapet och hämtat hem tapetprover! vi ska även åka och kolla på ett nytt golv. ett simpelt klick-golv alltså. ingen big deal. funderar på en tapet i grönt för det skulle väl vara snyggt till ett golv i ek? eller kanske något i brunt eller grått?

jag får ångest
men det kommer att bli så sjukt jävla bra! i just know it. för inget kan bli värre än vad vi har nu. jag ska måla listerna vita också och likaså taket. ska ta före och efterbilder så att ni får se sedan.

alexander och erik sussar tillsammans på soffan. jag dricker kaffe! ville så gärna träna idag men slöt bort det eftersom att jag gått och blivit förkyld... bättre att vara hemma en dag från träningen istället för att tjura och fara och sedan behöva vara hemma en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0