frågor?

ställ dom då så svarar jag imorgonkväll
:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

när kommer barn nummer två? :)

2010-11-23 @ 20:31:34
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vill fråga massa fast jag är lite sent ute!

1. När ska jag få finbesök i Stockholm?

2. Vad önskar sig Alexandet i julklapp och till dopet?

3. När ska jag få gå på brölopp?

4. Kan du vrida fram tiden till i sommar så jag också får börja skaffa bebis?

5. Visst passar inte rosa till rött? Mikko har köpt två rosa plaststolar till ett rött skrivbord och mina ögon blöder!

6. Hur får jag blomman på badrummet att överleva?

7. Varför har vissa människor bra blodcirkulation och vissa dåliga? Jag fryser om mina fötter!

8. Gillar du julen?

9. Tycker du att det blev fint nu när ni målade om?

10. Vad ska vi fixa för mat på nyår?

11. Kan du inte skriva ett helt inlägg tillägnat mig?



Älskar och saknar dig!

Puss!

2010-11-28 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0