en bra dag

today was a good day
vaknade av att vår älskade prins låg och jollrade ute i vardagsrummet! älskling hade klivit upp med honom där vid åtta så att jag skulle få vila efter sjukdomen. huvva, lyckades ju åka på någon slags magsjuka? hade helt sinnessjukt ont i magen och mådde illa som ett djur. men jag slapp att spy! nu mår jag toppen igen. for och köpte kina-mat efter mer än ett dygns fastande. satt som ett smäck!

idag så har jag fått gosa med vår lille prins. saknade ju det som ett tok hela gårdagen då jag fick hålla mig undan för att inte smitta. har även spelat kinect med erik och hans vänner. hälsade på bästa linda och såg på "så mycket bättre". hon har typ stans finaste etta! hade lätt bott i den om vi hade fått plats.

nu tänkte jag sova men väntar på att erik och hans grabbgäng drar sig utåt. imorgon så ska vi få massage, längtar typ ihjääääl mig. i 40 minuter, oj vad jag ska njuta. alla som är avundsjuka, upp med en hand!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0