dag 7 - min bästa vän

jag kan ju inte påstå att jag bara har en bästa vän, utan flera bästa vänner. men om jag ska berätta om en speciellt tös i mitt liv så får det bli linda som har funnits med ända sedan dagis egentligen. fast då kanske vi inte var så bra vänner, det blev väl mer senare.

linda är kanske den finaste jag vet och någon jag alltid vet finns där. oavsett om vi bott på olika håll tidvis så har vi haft varandra och oavsett om det tagit en dag eller om det tagit fyra veckor mellan samtalen så har det inte spelat någon roll. med linda har jag skrattat så jag haft ont i magen i flera dagar, jag har gråtit och jag har bara varit. jag behöver aldrig låtsas för henne, inte heller göra mig till. vi säger precis vad vi tycker och håller oftast inte med varandra! kanske därför vi går så bra ihop, vi är inte så lika. men ändå lika. jag älskar henne otroligt mycket och är så tacksam över att hon finns. hon var en självklar gudmor till Alexander!


Kommentarer
Postat av: linda

men bästa o finaste kim<3 älskar dig

2010-11-29 @ 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0