dag 3 - mina föräldrar

min mamma och jag är otroligt lika, utseendemässigt alltså. personligheten skiljer sig nog rätt rejält. mamma är pedant och planerande och tar tid på sig. så är inte jag. jag gillar ordning, i och för sig, men hon är helt galen. fast vi gillar samma saker, typ inredning. våra lägenheter är skrämmande lika. fast mamma är mer för vitt! vitt vitt vitt. älskar henne obeskrivligt mycket. hon finns alltid och har alltid gjort, hon är klippan i stormen! min mamma vet allt om mig och även fast jag inte vill erkänna det så vet hon bäst. mamma är alltid mamma liksom och nu är hon även världens bästa mormor.



min pappa var också världens bästa och ville mig allt gott i livet. han var verkligen den finaste pappan! jag var hans lilla tös och han gjorde allt för mig. tyvärr så gick han bort när jag var runt 11. stor saknad men han finns alltid med mig.

min bonuspappa har funnits med sedan jag var 3 år. han tog mig till sig som sin egen på en gång och har alltid funnits för mig i vått och torrt. alexanders bästa morfar!

jag är så lyckligt lottad



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja bara älskar din mamma också :D så hon är min extra mamma nu och de menas då med att du är min extra syster nu och då är våra barn extra kusiner ihop :D haha

2010-11-24 @ 18:14:45
Postat av: Kim

hihi mysigt :) du får gärna vara vår extra familjemedlem!

2010-11-24 @ 22:33:51
Postat av: Lillan

Å tänk att jag är din syster också :) eller vad vi nu blir - haha!!

Jag och Benny är ju dina föräldrar, Thomas och Maria mina och du blir då både min syster och min dotter! Knepiga familjerelationer nuförtiden. Bästa Bim :)

2010-11-25 @ 22:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0