dag 2 - min första kärlek

oj
kär har jag ju varit men kärlek, det är ju rätt stort.

okej men i så fall så är det jack! jag var typ 12 eller kanske 13. han var typ 4 år äldre vilket var sjukt coolt då. vi brukade kalla honom för "jack sex-pack" för att han alltid fick kirra ett pack folköl hit och dit. med honom så var det första gången jag blev full, vilket slutade i katastrof typ. hade gjort en häxblandning hemifrån, gick ut kl. 7, small av vid 8. kräktes som ett djur gjorde jag också. inte speciellt populärt hos föräldrarna.

jag och jack hängde väl ihop i lite mindre än ett år kanske? väldigt länge tyckte man då. det skojiga med den relationen var ju att vi både bodde hemma men han bodde typ ute i skogen så vi var alltid alltid hemma hos mig. tror att jag var hemma hos honom en enda gång under hela tiden. träffade nog aldrig hans föräldrar heller, haha. han träffade mina typ varje dag.

men vi hade väldigt kul!

nu är det erik som är min stora kärlek i livet, love him

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0