9/11

vill börja med att säga grattis till min underbara matilda, hipp hipp hurra! (alexanders gudmor och "moster") som fyller år idag! förbaskat bara att hon sitter typ 70 mil away men snart så kommer hon upp. vi längtar efter dig!

har på något vänster börjat längta sjukt mycket till typ julpynt, julbak och pyssel. typ julklappshandling, osv. det är inte likt mig. jag brukar inte ens gilla jul! det beror nog på vår Alex. julen blir ju hundra gånger mysigare när det är barn med. vill ju att Alex ska få ha det så där mysigt och förväntansfullt som man själv hade när man var liten. han är lite liten än but later on...

idag så cyklade jag iväg till USM och körde spinning. cyklingen hem blev rätt tung efteråt! he he. annars så har jag gosat med Alex. gjorde wook till middag, eriks mamma käkade med oss. nu sussar lillgrabben och jag ska också vika in årorna. dör typ hunger-döden nu men det blir inget av denna tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0