10/11

typ first day ever som tiden faktiskt stått stilla sedan den 28/8! jag vet inte om någon typ har missat att det var snö-jävla-storm inatt och idag? trodde fan att jordens undergång var på G inatt runt 3 när jag gav prinsen mat.

hur som helst så kom erik hem vid lunch-tid, eftersom att han inte kunde jobba mer p.g.a vädret. (dom bygger utomhus) och då blev helt plötsligt rutinerna lite annars. är ju som van att börja laga middag där vid tre och så kommer erik hem, vi äter, myser, ser TV, jag åker kanske iväg och tränar, sedan säng, kollar serier. på ett ungefär!

nu blev det lunch tillsammans och sedan stod typ tiden stilla. fick lov att baka lite (mitt bästa tidsfördriv...) for sedan och körde kondition + core med madde på USM. köpte sushi till middag vilket var sjuuuukt gott. erik fick skrovmål från Mias. jag kunde ju liksom inte vara onyttig direkt efter träningen. det tappar ju som poängen då, eller?

det finns typ en miljon grejer som jag vill köpa till vår älskade lilla prins i julklapp men jag måste ju hejda mig. jag kan ju tillexempel inte börja köpa grejer som han inte kan använda förrän om typ 1 år. eller kan kan jag väl men känns lite onödigt. han har ju det mesta tack vare sin kära faster. han kan ju inte ens öppna en klapp än. oj oj, lillvännen. men om jag känner mig själv rätt så slutar det ändå med att han får ett BERG av klappar...

hur är det för er? brukar ni känna er nöjda med julklappsköpen eller är ni som jag som bara känner att ni vill ge mer och mer och mer?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0