walking in umeå

dagen började med två-timmars-jobb! sedan gick jag till jw för att väcka och plockade med henne på promenad ner till stan. väl där så käkade jag en ceasarsallad -det var sjukt gott. sedan kollade vi lite kläder för att sedan promenera vidare till teg och hämta upp Julias lillasyster Klara på dagis. efter ett kortare besök på teg så gick jag hemåt igen från teg till oss. har typ gått runt hela umeå idag, men skönt var det :)

nu har vi ätit middag. erik lirar tv-spel och jag tänkte typ vila en stund! mina ögon är fortfarande trötta. vi vill hitta på något skojigt ikväll men vad vet vi inte. brist på fantasi och inspiration. den som lever får se helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0