ursäktar mig

jag vet att ni gärna vill att jag lägger upp mer bilder och jag vet att jag är SÅ dålig på det. men det är liksom inte kul när man bara har mobilkamera. vi är på jakt efter en ny men har fortfarande inte kommit till skott. men ja, jag ska väl försöka ändå då, trots mobilkamera. only 4 u!

det finns en yoghurt som är så j-vla god! det är norrmejeriers "lite lyxigare" i olika smaker. oj oj oj säger jag bara, u have 2 try. just nu äter jag "tropisk dröm" och den är så god just för att det är massor med frukt och bär i den. det är inte bara slät, vanlig yoghurt. haha, jag är frälst. den är sådär "mmmmm" och perfekt att äta på kvällen om man är sugen på ngt. nyttigt och så j-vla gott.

haha, märker att jag gör utlopp för mina mat-cravings här ibland. det är säkert helt ointressant för er att veta just vilken yoghurt jag gillar, but what the heck.

jag och erik har nu bokat flyg till sthlm den 11:e juni och hem den 13:e. erik ska på konsert med sina vänner och jag ska till min matilda som jag träffar alldeles för sällan. ska bli så kul! blir ju sista gången jag flyger nu på ett tag, then it's forbidden. inte för att jag är särskilt ledsen för det, men. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0