TRÖTT

ja, erik skulle ju iväg på svensexa nu på morgonen så det var bara att hasa sig upp kvart i 8. brukar ju va rätt pigg denna tid men inte idag. väntar på att tiden ska gå nu så att jag kan åka iväg på jysk kl 10 och spana in utförsäljningen. sedan vidare till ängarna och kolla när det spelas brännboll. 

mina ögon svider

det blir nog en hel-dag ute idag så jag hoppas till gudarna att vi får bra väder. måste ta med mig filtar och varma kläder, annars fryser jag väl ihjäl sittandes på min pinnstol.

igår så hann vi förresten med mycket grejer: föräldraträff, stan, lunch, putsa fönster, stor-städa, sälja balklänning, åka ner på stan igen, äta sushi, kolla rix-fm, möta upp eriks mamma på sjukhuset, gratulera marcus på födelsedagen, göra ost-och-skinksallad.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0