soppa är så underskattat

egentligen så älskar jag soppa av alla de slag (nästan alla iaf) men trots det så äter jag det rätt sällan? det är ju kanske inte världens middag, helst inte till Erik som sliter hela dagen, men till lunch så är det ju perfekt. måste bli bättre på att äta soppa. hur gott som helst och nyttigt! det finns 1000000000 ....  olika smaker och det är billigt. haha, nu har jag fått uttrycka min kärlek till soppa. bra.

äter kantarell och champinjon -soppa for the moment :)

jobbade ju två timmar imorse och kom nästan precis in från en promenad med mamma. vi gick förbi ÖB en sväng  för att köpa "tassar" att ha under stolarna. men vi kom ju så klart hem med lite FLER saker. tur att vi inte hade bil för då hade det nog kommit med ännu mer!

JUST JA, köpte två rosa kuddar till vår gråa soffa så nu fick vi lite färg till vardagsrummet och vips så ser allt somrigt ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder kim, skärpning nu! :)



// Hanna Ångman

2010-05-05 @ 14:13:27
Postat av: linda

Gjorde ett i vecka 14 för att kolla vilken vecka ja var i. 2 gjordes som vanligt i v 18 och nu gjordes ett till nu idag för att min mage var lite stor, men det visade sig att bebisen var lite liten så kommer att åka på ett 4e om tre veckor så den fortsätter och växa.

2010-05-05 @ 14:42:48
URL: http://bebisvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0