söndag borde vara en vilodag!

eller?
om en timma drygt så tänkte jag börja bege mig mot worket. börjar kl 3 men det tar väl typ en timma att gå dit. får förhoppningsvis lite besök av en viss wärme i eftermiddag. *HOST HOST*

lady gaga ekar i högtalarna här hemma. erik har åkt och spelat lite brännboll och ja, jag sitter här. inte ens påklädd är jag.

haha just ja, vi har en fruktansvärt ful kaktus hemma som jag räddade från döden (grannen tänkte slänga den). så nu står den i vårt sovrum tills jag hittar någon annan växt som jag vill ha där istället. erik tycker att den ser ut som en penis med sjukdom längst upp. haha, den är som så ful att man tycker lite om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0