playdate

klev upp vid nio imorse och hade planerat: en promenad i lugn och ro, frukost, låna mammas bil till affären för att storhandla och sedan hem och vänta på linda.

men så blev det inte

istället så fick jag halvspringa min runda för att hinna hem innan mamma skulle ha bilen, fick stressa iväg på affären och handla utan frukost i magen. väl hemma så fick jag veta att linda snart var i umeå så fick skynda i mig lite gröt och sedan ner på stan. men när vi kom ner på stan så lugnade allt ner sig och vi strosade runt i godan ro. kollade på babykläder och hade sjukt svårt att lägga band på oss själva.

kom hem med ett babyplagg, en sommarkjol och en spets-bolero!

mötte upp jullan en sväng också som hastigast innan jag åkte hem. tack för en bra dag flickorna mina :) nu står grillen på G och jag är hungrig som en varg. rabarberpaj till efterrätt och en till promenad väntar.

Kommentarer
Postat av: lin

:)

2010-05-31 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0