nu har jag fått dela med mig!

glömde ju att berätta att natten till idag, precis när klockan blivit lite över 12, så fick erik äntligen känna vår bebis från utsidan. det fina med allt var ju också att det precis då hade hunnit bli hans födelsedag, vilket gjorde hela grejen mer speciell.

även jw fick känna en liten buff från utsidan nu på kvällskvisten. så kul att äntligen kunna få dela med sig och snart är det v.26! allt går fortfarande som på räls och jag hoppas att det fortskrider i samma anda ända till augusti.

hur som haver, födelsedagsfirandet gick bara bra och alla tårtor blev lyckade. :) nu ska jag sussa och vänta tills min kärlek kommer hem från krogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0