måndagsångest

brukar ju inte ha ångest inför måndagar, längre. kan bero på att jag brukat jobba ett två-timmars-pass då. men nu är det slut med dom passen och istället jobbar jag 16-22! kände lite mer ångest då igår faktiskt. men det ska nog gå bra. fler timmar ger mer pengar så det tackar vi för.

försöker få tag i gisela men hon behagar inte att lyfta luren. f-n vad jag hatar när folk inte svarar eller har avstängd telefon, haha.

imorgon rullar lönen in plus att jag är ledig så då tänkte jag kila ner på stan en sväng och kolla efter ett par skjorts eller kjol. måste även köpa ett par trekvarts-leggings.

Kommentarer
Postat av: gisela

äsch, jag ringde i alla fall upp, men då var det minsann upptaget hos kim ;)

2010-05-24 @ 16:10:22
Postat av: Anonym

Förstår hinten! Men jag är sjuk kim :(

2010-05-26 @ 11:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0