lösenordsskydd!

ja, från och med nu så får det bli lösenord till denna blogg eftersom att jag fått vetskap om att "fel" personer läser bloggen. inte för att jag brukar skriva speciellt hemliga eller privata saker, men det känns bättre så här. nu vet jag i alla fall ungefär vilka som läser.

dagen har bestått av väntan... väntan på att få börja jobba! gick till jobbet en timma innan jag skulle börja eftersom att jag inte visste hur lång tid det skulle ta och gå hemifrån och dit. kom ungefär en kvart för tidigt så fick surra med Ida en stund, vilket var inte alls dumt.

alltid när jag jobbar så rör det sig extra mycket i magen. kan bero på att jag springer runt hela tiden i ojämn takt så att den inte får ro där inne. stackars liten :) hur som helst så är det mysigt att verkligen känna dom där rörelserna -som blir starkare för var dag som går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0