jordgubbar!

längtar verkligen tills man kan plocka sina egna jordgubbar. har levt på frysta allt för länge nu och dom färska är alldeles för dyra att köpa än. VÄX GUBBAR, VÄX!

kom just in från tredje promenaden idag -hurtbulle! gick två av promenaderna nere vid älven och blev sjukt sugen på att bada. det såg liksom så varmt ut när solen låg på. tror dock att jag väntar ett tag så att jag inte skrämmer slag på bebben där i magen med ett is-dopp. det är ju trots allt bara mitten av maj än, fastän man inte kan tro det.

imorgon fyller min bästa mamma år! då blir det smörgåstårta och annat gott. gillar verkligen födelsedagar och förstår inte dom som hymlar med sin ålder. vad spelar det för roll om man är 18, 55 eller 32? födelsedagar är till för att firas!



Kommentarer
Postat av: evelina

jag kan lova att det va kallt i umeälven i veckan, jag badade i torsdags och jag DOG!

2010-05-23 @ 19:30:04
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0