fyhellsicke

har börjat drömma så sjukt sjuka drömmar these days -ibland är det skönt att vakna. ÄVEN fast jag är hur trött som helst nu. ska iväg och jobba om en halvtimma. men efter worket så ska jag förbi jw 'n pick her up.

försöker äta macka med medwurst på och dricka lite glocken men jag nästan somnar där jag sitter. tror kaffe hade varit a better choice.

haha, varför slutar jag varje del med engelska uttryck?

hur som helst så är det måndag idag och det betyder sista dagen i v.24 -imorgon är det v.25! och nu borde det ha gått precis 60% av tiden. dvs nästan 2/3! olalala. om precis en vecka så ska jag till barnmoskan, var rätt länge sedan sist nu? men efter denna träff så börjar träffarna bli lite tätare tror jag.

hoppas att jag får lyssna på bebis hjärta nästa gång också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0