flowers

gick först en timmas promenad imorse medan erik sussade sött i sängen. sedan blev det en till runda efter middagen och DÅ fick jag se de första blommorna för i år. what a feeling! det blommade i vitt och gult och lila längs hela älven. fan vad glad man kan bli över något så "litet".

kollade på en mkt bra rulle idag, "pandorum". rekommenderas om du gillar skräck/sci-fi!

nu ska jag bada (mitt lilla tidsfördriv) eftersom att det visas hockey på TV... är inte säsongen slut snart? fast då börjar väl fotboll istället? eller? tänkte just på det, förmodligen så kommer vårt barn att bli lika sportintresserad som sin far och då kommer det att vara sport här 24/7, av alla de slag. har det nog kämpigt nu! vad ska jag ta mig till då? haha :)

BM imorgon! förhoppningsvis så får jag lyssna på hjärtljud igen. så kul att få se vad det ligger på denna gång. om det är under 140 nu också så måste det ju vara en liten prins där inne, -en blond och lockig prins. spännande! hur var det med era hjärtljud? (ni som fått barn), stämde det in på vad man säger om över och under 140?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0