en titt i garderoben

jag tycker alltid att det känns fel att skriva "garderob" för att jag säger ju "gaberob". haha, får alltid höra "va? vad sa du?" men det heter gaberob för mig. sedan att jag är en språkdiktator i andra fall är ju en annan historia.

kom precis hem från jobbet, så skönt! haft en helt sjukt stressig kväll med en miljon kunder. men tiden gick fort i alla fall -postivt! nu jobbar jag inte förrän på söndag så jag har "långhelg" nu. imorgon ska vi på föräldraträff och sedan är det ju yran. dagarna bara springer förbi these days.

tänkte att ni skulle få en titt bland bebiskläderna. om man är på dåligt humör så ska man titta ner i denna låda för då blir man så glad att man bara vill spricka. ni förstår inte hur söta alla kläder är! och tänk att vår lilla bebis ska bära dom. v.28 nu! hihi



annars så har min madde varit förbi här idag och surrat. så kul! och mer blir det nog till helgen :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar bamsekläderna och jag har också kikat in den där bodyn men den tog slut så snabbt i större strl.. Vendela har fått i andra färger och andra plagg istället ;) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-05-27 @ 09:52:09
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Var ska alla mina 100 lådor med kläder i strl 56 rymmas då?

/U

2010-05-27 @ 21:11:50
Postat av: kim

bebis har en HEL byrå att fylla så det får nog plats. hihi :)

2010-05-28 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0