då var det slut!

ja, helgen är över och man känner sig helt slut i kroppen (än fast jag inte ens spelat brännboll utan bara suttit och tittat på). men det tar väl på att vara utomhus från kl sju på morgonen till sju på kvällen och sedan vidare hem till diverse folk och fest. men det var skoj och det gick bra för eriks lag :)

idag är det alla mammors dag och jag tänkte just på det att om exakt ett år nu så är det min tur att få en mamma-present sista helgen i maj, hihi. ska snart gå över till min mamma och ge henne ett litet presentkort och en PUSS för att hon är den bästa! sedan kl 3 så är det dags för lite arbete fram till kl 10. men då är jag ledig tre dagar sedan efter det så det känns OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0