BM

så, nu har jag varit förbi hos BM. allt såg fint ut med mått, blodtryck, blodvärde och hjärtslag. denna gång låg hjärtslagen på mellan 134-149, så det var ju lite högre än förra gången. men jag tror fortfarande att det är en liten prins där inne :)

har varit förbi hos mamma också en sväng och snott lite frukost. tänkte vila nu en stund innan det är dags för jobb. blir en långpromenad dit. det är helt galet fint väder idag och VARMT. nu är det ju faktiskt time för träden att föda fram lite löv, allt ser så mycket trevligare ut då.

har förresten beställt hem lite babykläder från laredoute! det finns så mycket fina kläder och jag vill köpa allt. sjukt svårt att lägga band på mig själv. men jag har sagt att det är OK att köpa något litet varje månad. så nu måste jag vänta till juni innan jag får köpa några fler plagg (så att man inte gör bort allt kul på en gång). but it's hard, it's hard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0