äntligen hemma igen

då var man hemma igen efter ett par timmas slit, tror inte jag suttit ner en minut sedan kl 3... men nu känns det bra att inte behöva göra så mycket förrän torsdag! hade tänkt mig en date med jw imorgon, promenad, grilla till middag om det blir fint väder och kanske kurera mig lite. tror att jag håller på att bli förkyld! 


-att morsdagsfikat som vi köpte på ICA idag var typ hundra dagar gammalt och kruttorrt!
-att jag ska behöva bli förkyld nu när jag ska vara lite ledig


-att det finns en dag på året då alla mammor får känna sig lite speciella
-att jag fick rabarber nyss som var så sura och goda
-att eriks lag kom på 22:a plats på yran, well done!
-att det snart bara är 10 veckor kvar till beräknad bebis-ankomst


nu ska jag krypa ner i sängen och mysa lite med erik och sedan sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Julia

HISSAR

det här inlägget! <3

2010-05-31 @ 02:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0