usch

sitter och försöker komma på ett ställe (nära mig) som har öppnat nu? kanske statoil? känner att jag behöver fil och mexicana-soppa. fast det sistnämnda finns nog inte på statoil så jag får väl vackert vänta till ICA öppnar. jag säger ju det, det är inte OK att kliva upp kl sju. INTE ENS AFFÄRERNA HAR ÖPPNAT och det säger väl en del? fil vill jag ha till frukost och mexicana-soppa till lunch.

sitter även och funderar över var solen tagit vägen. jag som hade planerat en långpromenad efter älven idag. kanske får besöka tenton istället för lite indoors-workout.

jag har fruktansvärd muskelvärk i hela ryggen och nacken. kan en vänlig själ titta förbi och göra något åt detta? PLZ.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha mexicanasoppa kl 7 på morgonen!

2010-03-18 @ 11:06:02
URL: http://petohtien.blogg.se/
Postat av: kim

haha nej! fil till frukost och mexicanasoppa till lunch! :)

2010-03-18 @ 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0