oh sunny day

alltså anledningen till att det inte dyker upp speciellt många bilder här på bloggen är att vår kamera är lost, gone, borta, no where to find. den försvann liksom efter nyår och har inte återfunnits sedan dess. det märkliga är att vi firade här i vår egen lägenhet så någonstans borde den ju finnas? om ingen stal den med sig, dvs. (finns det någon skyldig?)

men så fort jag kommer på hur man lägger in bilder från mobilen till datorn så kanske det uppdateras mer. ska höra med erik hur man gör. kan väl inte vara så svårt? eller?

tänkte ta bild på mina nya glasögon sedan också så att ni får se hur de blev. jag är nöjd! måste bara duscha and become human innan jag tar några förevigande bilder.

nu har linda åkt hem vilket känns lite sorligt men vi ses väl snart igen i hope. vaknade runt 10 och gick ner på stan i solen. lämnade igen filmen och kollade efter en bok. erik sitter i bilen på väg hem så äntligen (snart) så får jag pussa på honom igen. å vad jag saknat. tur att linda har varit här och hållt mig sällskap annars hade jag nog saknat ihjäl mig.

tack för i helgen min smula! ♥


Kommentarer
Postat av: smula

2010-03-14 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0